لیام نیسن نے جیمز بانڈ کو ان کی اہلیہ کے الٹی میٹم کی وجہ سے مسترد کر دیا: 'اگر آپ 007 کھیلتے ہیں تو ہم شادی نہیں کریں گے'

 



لیام نیسن نے رولنگ اسٹون کے ساتھ ایک حالیہ انٹرویو میں انکشاف کیا کہ جیمز بانڈ کی پروڈیوسر باربرا بروکولی نے 1990 کی دہائی میں ان سے کئی بار رابطہ کیا تھا تاکہ پوچھا جاسکے کہ کیا وہ 007 کا کردار ادا کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ اداکار کو اس وقت بہترین اداکار کے آسکر ایوارڈ کے لیے نامزد کیا گیا تھا جس کی وجہ 'شنڈلرز لسٹ' تھی۔ فلمی تاریخ کے سب سے مشہور ایکشن کرداروں میں سے ایک کو کیوں مسترد کریں؟ یہ سب نیسن کی بیوی نتاشا رچرڈسن پر منحصر تھا۔

"میں بروکولس کو جانتا ہوں. انہوں نے اداکاروں کے ایک گروپ کو دیکھا، "نیسن نے کہا. "شنڈلر کی فہرست سامنے آئی تھی اور باربرا [بروکولی] نے مجھے ایک دو بار فون کیا تھا کہ کیا میں دلچسپی رکھتا ہوں، اور میں نے کہا، 'ہاں، میں دلچسپی لوں گا. اور پھر میری پیاری بیوی [نتاشا رچرڈسن]، خدا نے اپنی روح کو سکون دیا، جب ہم کیرولائنا میں 'نیل' کی شوٹنگ کر رہے تھے، تو انہوں نے مجھ سے کہا، 'لیام، میں آپ کو ایک بات بتانا چاہتی ہوں: اگر آپ جیمز بانڈ کا کردار ادا کرتے ہیں، تو ہم شادی نہیں کر رہے ہیں۔


رچرڈسن کے لئے نیسن کی محبت نے جیمز بانڈ کا کردار ادا کرنے میں ان کی دلچسپی کو پیچھے چھوڑ دیا ، لہذا انہوں نے کبھی بھی بروکولی کے ساتھ سنجیدہ ملاقات نہیں کی۔ انہوں نے کہا کہ نیسن نے رچرڈسن کو "اس کی پیٹھ کے پیچھے جا کر، اپنی انگلیوں کو اس طرح تنگ کیا جیسے میں بندوق پکڑے ہوئے ہوں، اور [جیمز بانڈ تھیم کو گنگنا رہا ہوں]۔ "مجھے یہ کام کرنا پسند ہے!"

نیسن نے مزید کہا کہ اس نے مجھے جیمز بانڈ کا الٹی میٹم دیا۔ "اور اس کا مطلب یہ تھا! چلو، مختلف ممالک میں وہ تمام خوبصورت لڑکیاں بستر پر جا رہی ہیں اور بستر سے باہر نکل رہی ہیں. مجھے یقین ہے کہ ان کی بہت سی فیصلہ سازی اسی پر مبنی تھی!


Previous Post Next Post

Contact Form