ایچ بی ایل پی ایس ایل سیزن 8 میں شرکت کرنے والے پاکستان کے ٹاپ ایمرجنگ پلیئرز

 

ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ نے کئی باصلاحیت نوجوانوں کے لئے لانچنگ پیڈ کے طور پر کام کیا ہے کیونکہ قومی اور بین الاقوامی ستاروں کی موجودگی میں معیاری کرکٹ سے انہیں اپنی صلاحیتوں کو بڑھانے میں مدد ملتی ہے۔

فخر زمان، حسن علی، شاداب خان، حارث رؤف، حیدر علی اور محمد حارث ان کھلاڑیوں کی مثالیں ہیں جنہوں نے ایچ بی ایل پی ایس ایل پلیٹ فارم سے شہرت حاصل کی اور بین الاقوامی سطح پر اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

ایچ بی ایل پی ایس ایل 2023 میں اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھانے کے لیے پرجوش نئے کھلاڑیوں میں ملتان سلطانز کے عرفات منہاس، کراچی کنگز کے محمد عرفان خان، پشاور زلمی کے حسیب اللہ، لاہور قلندرز کے شویز عرفان، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ایمل خان اور اسلام آباد یونائیٹڈ کے حسن نواز شامل ہیں۔
سپلیمنٹری راؤنڈ میں منتخب ہونے والے عرفات کو چھوڑ کر مستقبل کے تمام چھ ستاروں کو ان کی متعلقہ فرنچائز کے لیے ایمرجنگ کیٹیگری میں منتخب کیا گیا ہے۔ ٹورنامنٹ کا آغاز 13 فروری کو ملتان سلطانز اور لاہور قلندرز کے درمیان افتتاحی میچ سے ہوگا جس میں نوجوان کھلاڑی اپنی ساکھ قائم کرنے کے لیے بے تاب ہوں گے۔

عرفات منہاس – ملتان سلطانز

عرفات نے نومبر 2022 میں پاکستان انڈر 19 اور بنگلہ دیش انڈر 19 کے درمیان سیریز میں کامیابی حاصل کی تھی ، جہاں انہوں نے دو نصف سنچریوں کی مدد سے 171 رنز بنانے کے بعد تین ایک روزہ میچوں کے اختتام پر سیریز کے بہترین کھلاڑی کا ایوارڈ حاصل کیا تھا۔ وہ تین وکٹیں حاصل کرنے میں بھی کامیاب رہے۔ پاکستان کپ میں ان کی متاثر کن کارکردگی کی وجہ سے انہیں دسمبر میں نیوزی لینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے لئے پاکستان ٹیسٹ اسکواڈ میں شامل کیا گیا تھا جس کا مقصد بین الاقوامی تجربہ اور تجربہ فراہم کرنا تھا۔
ملتان سے تعلق رکھنے والے عرفات اپنی پیدائش کے شہر کی نمائندگی کرنے کے منتظر ہیں۔

"یہ ایک ناقابل یقین احساس ہے اور اپنے آپ کو ظاہر کرنے کا ایک بہت اچھا موقع ہے. میں یہ ثابت کرنا چاہتا ہوں کہ میں بڑے اسٹیج پر مقابلہ کر سکتا ہوں۔ سچ کہوں تو میں اپنے آپ کو اور مخصوص اہداف اور اہداف نہیں دے رہا ہوں، میں صرف باہر جانا چاہتا ہوں اور اپنے آپ کو ظاہر کرنا چاہتا ہوں اور کھیل کے سب سے بڑے ستاروں سے سیکھنا چاہتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ مجھے امید ہے کہ میں کھیل کے بہترین بلے باز ڈیوڈ ملر سے تجاویز حاصل کروں گا جن کے ساتھ میں ڈریسنگ روم شیئر کروں گا۔ ایچ بی ایل پی ایس ایل سے میری پسندیدہ یاد رائیلی روسو کی ایچ بی ایل پی ایس ایل 2020 میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے خلاف ملتان میں شاندار سنچری ہے۔
محمد عرفان خان – کراچی کنگز

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے عمر گروپ پروگرام کے تحت مڈل آرڈر بلے باز محمد عرفان خان نے 2020 اور 2022 میں آئی سی سی انڈر 19 مینز کرکٹ ورلڈ کپ میں پاکستان کی نمائندگی کی ہے۔ انہوں نے قومی ٹی ٹوئنٹی 2022-23 میں 9 اننگز میں 153.26 کے اسٹرائیک ریٹ سے 141 رنز بنائے تھے جس میں بلوچستان کے خلاف 31 گیندوں پر 57 رنز شامل تھے۔

انہوں نے کہا کہ ایچ بی ایل پی ایس ایل میں پہلی بار منتخب ہونا یقینا ایک اطمینان بخش احساس ہے۔ میں اس ٹورنامنٹ میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنا چاہتا ہوں کیونکہ ایچ بی ایل پی ایس ایل کا مرحلہ آپ کو سرخیوں میں لاتا ہے اور آپ قومی ٹیم میں سلیکشن کے لئے اپنا کیس بڑھا سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کراچی کنگز میں مجھے اپنے کرکٹ آئیڈل شعیب ملک سے بات چیت کرنے کا موقع ملے گا جو پاکستان اور دنیا بھر کی لیگز میں کھیلنے کا بہت تجربہ رکھتے ہیں۔ وہ بھی میری طرح مڈل آرڈر بلے باز ہیں اس لیے میں یقینی طور پر ان سے سیکھنے کا موقع استعمال کروں گا۔
انہوں نے کہا کہ کراچی کنگز میں مجھے اپنے کرکٹ آئیڈل شعیب ملک سے بات چیت کرنے کا موقع ملے گا جو پاکستان اور دنیا بھر کی لیگز میں کھیلنے کا بہت تجربہ رکھتے ہیں۔ وہ بھی میری طرح مڈل آرڈر بلے باز ہیں اس لیے میں یقینی طور پر ان سے سیکھنے کا موقع استعمال کروں گا۔

ڈیرن سیمی نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے خلاف ایچ بی ایل پی ایس ایل 2018 کے میچ میں پشاور زلمی کے لئے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ ہدف کے تعاقب کے دوران وہ ان فٹ تھے لیکن اس کے باوجود انہوں نے ایک ایسے وقت میں میچ جیتنے میں مدد کی جب انہیں 7 گیندوں پر 16 رنز کی ضرورت تھی۔
حسیب اللہ – پشاور زلمی

پشین سے تعلق رکھنے والے باصلاحیت اداکار حسیب اللہ خان مارچ 2022 میں لسٹ اے میں ڈیبیو کرنے کے بعد سے ڈومیسٹک سرکٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔

وہ اپنی ٹیم کی پاکستان کپ 2021-22 کی فاتح مہم میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی تھے اور 50 اوورز کے ٹورنامنٹ کے اگلے سیزن میں دوسرے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی تھے۔ انہوں نے 551 رنز بنائے اور 10 آؤٹ ہوئے جس کی وجہ سے انہوں نے ٹورنامنٹ کے بہترین وکٹ کیپر کا ایوارڈ حاصل کیا۔

بلوچستان سے تعلق رکھنے والے پہلے ٹیسٹ کرکٹر بننے کی خواہش رکھنے والے حسیب اللہ اپنے پہلے ایچ بی ایل پی ایس ایل سیزن سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ پشاور زلمی کے لئے ایچ بی ایل پی ایس ایل ڈرافٹ میں منتخب ہونا میرے لئے فخر کا لمحہ تھا۔ ہماری ٹیم میں بابر اعظم اور حارث سہیل ہیں۔ حارث بلوچستان میں میرے ساتھی رہے ہیں اور مجھے بابر بھائی کے ساتھ پہلا تجربہ نیوزی لینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ کے دوران ہوا تھا۔ میں پورے سیزن کے لئے ان کے ساتھ ڈریسنگ روم شیئر کرنے پر خوش ہوں۔

انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کا ایک میچ مجھے اب بھی یاد ہے جو 2017 میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اور پشاور زلمی کے درمیان کوالیفائر تھا جب محمد نواز نے آخری اوور میں 7 رنز کا کامیابی سے دفاع کیا تھا۔

شویز عرفان – لاہور قلندرز

شاؤز عرفان نے پاکستان جونیئر لیگ میں کرکٹ گیند کے زبردست اسٹرائیکر کے طور پر شہرت حاصل کی۔ وہ چیمپیئن ٹیم بہاولپور رائلز کا حصہ تھے اور انہوں نے ٹورنامنٹ کے فائنل میں 32 گیندوں پر 6 چھکوں کے ساتھ 79 رنز بنائے تھے۔
ان کی شاندار کارکردگی نے انہیں بنگلہ دیش انڈر 19 کے خلاف ہوم سیریز کے لئے پاکستان انڈر 19 ٹیم میں موقع فراہم کیا۔

انہوں نے کہا کہ میں لاہور قلندرز میں منتخب ہونے پر شکر گزار ہوں اور پہلی بار ایچ بی ایل پی ایس ایل میں کھیلنے کے لیے پرجوش ہوں۔ پرجوش شائقین کے سامنے کھیلنے کا یہ ایک دلچسپ موقع ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ میں راشد خان، سکندر رضا، شاہین آفریدی اور حارث رؤف جیسے کھلاڑیوں کے ساتھ ڈریسنگ روم شیئر کرنے پر مجبور ہوں اور میری خواہش تھی کہ میں ان کے ساتھ رہوں۔

انہوں نے کہا کہ ایچ بی ایل پی ایس ایل میں میرا پسندیدہ لمحہ وہ تھا جب میں نے قذافی اسٹیڈیم لاہور سے لاہور قلندرز اور ملتان سلطانز کا فائنل براہ راست دیکھا۔ اپنے ہیروز کو ایکشن میں دیکھنا ایک متاثر کن لمحہ تھا۔

ایمل خان – کوئٹہ گلیڈی ایٹرز

پاکستان جونیئر لیگ (پی جی ایل) کے افتتاحی میچ میں دائیں ہاتھ کے فاسٹ بولر ایمل خان نے مردان واریئرز کی جانب سے 4 اوورز میں 15 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔ ایمل کی تیز رفتار اور تیز سوئنگ پیدا کرنے کی صلاحیت اسے نئی گیند کے ساتھ ایک طاقتور آپشن بناتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایچ بی ایل پی ایس ایل 2022 میں پشاور زلمی کے خلاف میچ کو سپر اوور تک لے جانے کے لیے شاہین آفریدی کو آخری اوور میں 23 رنز بناتے ہوئے دیکھنا میرے لیے ایک سنسنی خیز لمحہ تھا۔

حسن نواز – اسلام آباد یونائیٹڈ

لیہ میں پیدا ہونے والے حسن نواز نے کشمیر پریمیئر لیگ میں میرپور رائلز کی جانب سے اپنی چھ ہٹنگ صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا جہاں انہوں نے چھ اننگز میں 148.76 کے اسٹرائیک ریٹ اور 14 اوورز کے اسٹرائیک ریٹ سے 241 رنز بنائے۔ حسن علی نے قومی ٹی 20 2022-23 میں بھی پانچ میچ کھیلے جس میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد یونائیٹڈ ہمیشہ سے میری پسندیدہ ٹیم رہی ہے اور میں اپنے پہلے ایچ بی ایل پی ایس ایل سیزن میں فرنچائز کا حصہ بننے پر خوش ہوں۔

انہوں نے کہا کہ آصف علی اور کولن منرو جیسے پاور ہٹرز سے سیکھنے سے میری صلاحیتوں میں نکھار آئے گا اور میں اس فارمیٹ میں ایک بہتر کھلاڑی بن سکتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ آصف علی کو 2018 کے ایڈیشن کے فائنل میں حسن علی کے ہاتھوں لگاتار تین چھکے مارتے ہوئے دیکھنا کچھ خاص تھا۔ خود ایک سخت بلے باز ہونے کے ناطے میں ان کے گیم پلے کو پسند کرتا ہوں۔


Previous Post Next Post

Contact Form