زیلنسکی نے جنگ کی برسی سے قبل 'تمام ہلاکتوں' پر افسوس کا اظہار کیا

 


یوکرین کی ایک خاتون اولینا، جو جنگ کے دوران اپنے بچوں کے ساتھ ملک میں رہ رہی ہیں، گزشتہ فروری میں روسی حملے کے آغاز کے بعد سے بی بی سی ریڈیو 5 لائیو میں ہمارے ساتھیوں سے بات کر رہی ہیں۔

اب جنگ کے آغاز کی پہلی سالگرہ کے موقع پر وہ کہتی ہیں: 'ہم جشن مناتے ہیں کہ ہم کتنے مضبوط ہیں، یہ درد ہمیشہ ہمارے ساتھ رہے گا، لیکن رائیگاں نہیں، یہ ہماری فتح ہوگی۔

اقتباس پیغام: جنگ کے پچھلے آٹھ مہینے میں اپنے تین بچوں کے ساتھ رہا ہوں جبکہ میرے شوہر جنگ میں چلے گئے تھے۔ میرے پاس جنگ کے موقع پر فلیش بیک تھے، میں اس سے بچ نہیں سکتا تھا، مجھے اس کا سامنا کرنا پڑا۔
جنگ کے پچھلے آٹھ مہینے میں اپنے تین بچوں کے ساتھ رہا ہوں جبکہ میرے شوہر جنگ میں چلے گئے تھے۔ میرے پاس جنگ کے موقع پر فلیش بیک تھے، میں اس سے بچ نہیں سکتا تھا، مجھے اس کا سامنا کرنا پڑا۔

اگر آپ صرف ہمارے ساتھ شامل ہو رہے ہیں، یا دوبارہ جائزہ لینے کی ضرورت ہے، تو یوکرین اور اس سے باہر کیا ہو رہا ہے - یوکرین پر روس کے مکمل پیمانے پر حملے کی سالگرہ سے صرف ایک دن پہلے.

ولادیمیر پیوٹن اب بھی باغی ہیں... جیسا کہ روس فادر لینڈ کے محافظ کا دن منا رہا ہے ، ملک میں ایک عام تعطیل ہے۔ ایک تقریر میں انہوں نے اعلان کیا کہ ماسکو اس سال اپنے جوہری ہتھیاروں کے ذخیرے کو تیار کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس میں... روس سے فوری طور پر یوکرین سے نکل جانے کا مطالبہ کرنے والی قرارداد پر آج ووٹنگ متوقع ہے۔ یہ ووٹ قانونی طور پر لازمی نہیں ہے لیکن اس کا سیاسی وزن ہے۔

یوکرین کی ملٹری انٹیلی جنس کے سربراہ کیریلو بوڈانوف... ان کا کہنا ہے کہ انہیں توقع ہے کہ روس کل برسی کے موقع پر حملے کرے گا لیکن یہ ان کے ملک کے لیے 'کچھ بھی غیر معمولی' نہیں ہوگا۔ ملک بھر میں یوکرین کے شہریوں کو متنبہ کیا گیا ہے کہ وہ توقع کریں کہ روسی حملے اس تاریخ کے ساتھ منسلک ہوں گے۔


Previous Post Next Post

Contact Form