ڈیاگو لونا نے بتایا کہ ناظرین 'اینڈور' سیزن 2 کا حصہ کیسے ہیں، انہوں نے اپنے 'اسٹار وارز' کے مستقبل پر روشنی ڈالی

 


ہو سکتا ہے کہ "انڈور" کا صرف ایک اور سیزن باقی ہو، لیکن ایسا لگتا ہے کہ یہ بالکل وہی ہے جس کی ناظرین امید کر رہے ہیں۔

ڈیاگو لونا، جو اس وقت لندن میں ڈزنی پلس سیریز کے آخری سیزن کی شوٹنگ کر رہے ہیں، نے جمعہ کو میامی فلم فیسٹیول میں اپنے تجربے کے بارے میں بتایا، جہاں انہوں نے ویرائٹی کا افتتاحی ورٹوسو ایوارڈ قبول کیا۔

لونا کا کہنا تھا کہ 'یہ بہت تلخ رہا ہے کیونکہ ہر روز مجھے معلوم ہوتا ہے کہ میں اختتام کے قریب ہوں۔' انہوں نے کہا کہ سیریز کا اختتام ہونے کے بارے میں جانتے ہوئے بھی بہت اچھا لگا۔ ایسا نہیں ہوتا! اسٹریمنگ کے ساتھ سیٹ پر نئی بات چیت میں لوگ ممکنہ مستقبل کے بارے میں بات کر رہے ہیں ... جیسا کہ ، 'ٹھیک ہے ، دوسرا سیزن یا تیسرا سیزن ہوسکتا ہے۔ میرے خیال میں سب کچھ کھلا چھوڑنے کی یہ چیز اداکاروں میں اضطراب لا رہی ہے جس کا علاج کرنے کی ضرورت ہے۔ ہم سب کسی ایسی چیز کے بارے میں سوچ رہے ہیں جو ہم نہیں جان سکتے۔


"دوسرا سیزن وہیں ختم ہوتا ہے جہاں 'روگ ون' شروع ہوتا ہے۔ ہم 'روگ ون' کے اختتام کو تبدیل نہیں کر رہے ہیں لہذا بس یہی ہے۔ یہ ایک اچھا احساس ہے، یہ ایک لمبی فلم کی طرح ہے ... اس کا ایک آغاز اور ایک اختتام ہے. ہم سب جانتے ہیں کہ کیا ہونے جا رہا ہے۔ "دوسرے سیزن کے ساتھ کچھ دلچسپ ہے، جو یہ ہے کہ مجھے ہر روز سیٹ پر جانے کے لئے ایک مختلف احساس ہوتا ہے. اب میں جانتا ہوں، نہ صرف یہ کہ اس سیریز کو بہت پسند کیا گیا تھا اور لوگوں نے اسے پسند کیا تھا، لیکن میں جانتا ہوں کہ انہیں یہ کیوں پسند آیا. یہ ایک اور ٹول ہے جو آج کل سوشل میڈیا کے ذریعے ہمارے پاس ہے۔ ہم دراصل ناظرین اور ناقدین کی بات سنتے ہیں۔ ہم سمجھتے ہیں کہ کون سی چیزیں آپس میں جڑی ہوئی ہیں اور کیا نہیں۔ یہ معلومات رکھنے والے ایک اور سیزن کو انجام دینے کا موقع ملنا ایک طرح کی اچھی بات ہے۔ یہ ایک طرح سے ایک ایسا سیزن ہے جو ناظرین کو مختلف انداز میں پیش کرے گا۔ کسی نہ کسی طرح، ناظرین اس سیزن کا حصہ ہیں کیونکہ ہم نے جو بات چیت کی تھی وہ حوصلہ افزائی کے طور پر کام کرتی تھی۔



Previous Post Next Post

Contact Form