آپ کو اجازت کے بغیر مجھے چھونے کا حق نہیں ہے، چاہے میری شادی آپ سے ہی کیوں نہ ہو: آمنہ الیاس

 

رواں ہفتے کے اوائل میں سپر ماڈل اور اداکارہ آمنہ الیاس نے ٹاک ٹاک شو میں ایک دلچسپ شرکت کی، جس کے ارد گرد بہت سے لوگوں نے پوسٹر اٹھا رکھے تھے اور مقامی ٹاک شو میں "متنازعہ" سوالات کے خلاف نعرے بازی کی تھی۔ اگرچہ یہ ایک غیر معمولی تعارف تھا ، لیکن ناظرین کو یہ معلوم نہیں تھا کہ یہ پوری قسط کے لئے لہجہ طے کرے گا۔

شو کے دوران میزبان حسن چوہدری نے ریڈی اسٹیڈی نو اسٹار سے فیمنزم کے بارے میں ان کے خیالات کے بارے میں سوالات کیے۔ انہوں نے کہا کہ ایک حالیہ انٹرویو میں آپ نے کہا تھا کہ میں فیمنسٹ نہیں ہوں لیکن میں صنفوں کے درمیان مساوات پر یقین رکھتا ہوں۔ "میں یہ نہیں سمجھتا تھا - کیا فیمنزم کا مقصد خواتین کے مساوی حقوق کے لئے لڑنا نہیں ہے؟"

یہ سن کر الیاس نے فوری طور پر جواب دیا ، "میرے خیال میں ہم نے فیمنزم کے تصور کو صرف خواتین کے لباس تک محدود کردیا ہے۔ جب بھی میں سوشل میڈیا پر تبصرے پڑھتا ہوں تو مجھے احساس ہوتا ہے کہ 'میرا جسم، میری مارزی' کا مشہور نعرہ صرف کپڑوں کے بارے میں ہے، حالانکہ اس کے پیچھے کا خیال بہت گہرا ہے۔ یہ جسم کی خودمختاری کے حقوق اور رضامندی کے بارے میں ہے. یہ ہراسانی، گھریلو تشدد اور اس طرح کے تصورات کے بارے میں ہے، 'کسی کو بھی میری رضامندی کے بغیر مجھے چھونے کا حق نہیں ہے، بھلے ہی میں آپ سے شادی شدہ ہوں'۔


Previous Post Next Post

Contact Form