ایران میں احتجاج: متاثرین کی آنکھوں میں گولیاں لگنے سے امیدیں وابستہ

 

ایک نوجوان عورت اسپتال کے بستر پر لیٹی ہوئی ہے، اس کی دائیں آنکھ پر پٹی ہے۔ اس کی بائیں آنکھ بند ہے، اس کا منہ دھڑک رہا ہے اور وہ درد سے رو رہی ہے۔

ستمبر میں مشہد کے قریب شمال مشرقی شہر میں مظاہروں کے دوران ایرانی سکیورٹی فورسز نے الہی تاؤکولیان کو گولی مار کر ہلاک کر دیا تھا۔

پی ایچ ڈی کی طالبہ اپنی دائیں آنکھ کی بینائی کھو بیٹھی۔

انتباہ: اس مضمون میں ایسی تفصیلات موجود ہیں جو کچھ قارئین کو پریشان کن لگ سکتی ہیں۔

لیکن صرف تین ماہ بعد ہی انہوں نے انسٹاگرام پر اپنی تکلیف کی ویڈیو شیئر کرنے کے لئے کافی بہادری محسوس کی۔

انہوں نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ 'آپ نے میری آنکھوں کو نشانہ بنایا لیکن میرا دل اب بھی دھڑک رہا ہے' میری آنکھ سے وہ نظارہ ہٹانے کے لیے آپ کا شکریہ جس نے بہت سے لوگوں کی آنکھیں کھول دیں۔

میرے دل کے اندر کی روشنی اور آنے والے اچھے دنوں کی امید مجھے مسکراتی رہے گی۔ لیکن آپ کا دل اور آپ کے کمانڈر کا دل ہر روز تاریک ہوتا جا رہا ہے۔

"مجھے جلد ہی گلاس کی آنکھ ملے گی اور آپ کو تمغہ ملے گا."


Previous Post Next Post

Contact Form