سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کا مبینہ آڈیو لیک ہونے پر ردعمل

 


اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن)سابق چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس (ر) میاں ثاقب نثار نے اپنی مبینہ آڈیو لیک پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کے صبر اور خاموشی کو ان کی کمزوری نہ سمجھا جائے۔

میاں ثاقب نثار نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ ان کی نجی گفتگو کی آڈیو لیک کرنے والوں کے خلاف کارروائی کا قانونی حق حاصل ہے۔
انہوں نے کہا کہ کسی بھی شہری کی نجی گفتگو ریکارڈ کرنا غیر قانونی اور غیر آئینی عمل ہے۔ وہ افراد کے درمیان نجی گفتگو ریکارڈ کرکے بدلے میں کیا حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں؟ یہ لوگ آئین، قانون اور اخلاقی اقدار کو پامال کر رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ کسی کی نجی گفتگو کو ٹیپ کرکے کچھ لوگوں کے غلط کاموں کا احاطہ نہیں کیا جاسکتا۔ انہوں نے کہا کہ خواجہ طارق رحیم سینئر وکیل اور میرے دوست ہیں۔ اس نے مجھ سے قانونی مشورہ مانگا جو میں نے اسے دیا۔ مجھے نہیں معلوم تھا کہ وہ میری رائے کس کے لیے حاصل کر رہے ہیں۔

''میں اب ایک آزاد شہری ہوں۔ میں نہ تو چیف جسٹس ہوں اور نہ ہی کسی بنچ کا حصہ ہوں۔ اگر کوئی میری قانونی رائے مانگ رہا ہے تو میں ضرور دوں گا۔ میں اپنے بیٹے کے دفتر میں لوگوں کو بغیر کسی فیس کے قانونی مشاورت دیتا ہوں۔
سابق چیف جسٹس نے سوال اٹھایا کہ وہ کسی کی نجی گفتگو کو ٹیپ کرکے نوجوان نسل کو کیا پیغام دے رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ بلیک میلنگ کے لئے ٹیپ کی گئی نجی گفتگو کا استعمال ایک سنگین جرم ہے۔

مبینہ آڈیو لیک
اس سے قبل سابق چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار اور خواجہ طارق رحیم کی مبینہ آڈیو لیک ہونے کا معاملہ سامنے آیا تھا۔

سابق چیف جسٹس ثاقب نثار نے تحریک انصاف کے رہنما خواجہ طارق کو توہین عدالت کی درخواست کے بارے میں بتایا کہ ان کی گفتگو کی مبینہ آڈیو ٹیپ


Previous Post Next Post

Contact Form