کریتی سینن نے روتے ہوئے اپنے پہلے فوٹو شوٹ سے گھر لوٹنے کو یاد کیا

 


کریتی سینن نے ایک نئے انٹرویو میں فلم انڈسٹری میں شامل ہونے سے پہلے اپنی ماڈلنگ کے دنوں پر تبادلہ خیال کیا۔ اداکارہ نے اپنے پہلے فوٹو شوٹ پر غور کیا اور بتایا کہ انہوں نے اسے کس طرح ناکام بنایا۔ کریتی نے خود کو ایک 'پرفیکشنسٹ' کے طور پر بیان کیا، اور ان کے فوٹو شوٹ کے خراب ہونے کے بعد ان کی آنکھوں میں آنسو آ گئے۔ انہوں نے اپنی مایوسی کا اظہار کیا کہ انہوں نے اس میں 'اچھا کام نہیں کیا'۔

کریتی ان دنوں اپنی آنے والی فلم آدی پروش کی تشہیر میں مصروف ہیں، جس میں وہ پربھاس کے ساتھ شریک اداکار ہیں۔ اپنی پہلی فلم کا کردار ادا کرنے سے پہلے ، اداکارہ نے ماڈلنگ میں مہارت حاصل کی۔ انہوں نے 2014 میں مہیش بابو کے ساتھ تیلگو فلم 1: نینوکڈین سے اداکاری کا آغاز کیا۔ اسی سال ، وہ ٹائیگر شروف کے ساتھ اپنی پہلی ہندی فلم ، ہیروپنتی میں نظر آئیں۔ کریتی کو یاد ہے کہ جب وہ ایک ماڈل تھیں تو اپنے پہلے فوٹو شوٹ کے دوران 'بہت خوف زدہ' محسوس کر رہی تھیں۔

'میری والدہ ایک پروفیسر ہیں، اور وہ اپنے خاندان میں کام کرنے والی پہلی خاتون تھیں۔ درحقیقت، انہوں نے اپنی پی ایچ ڈی اس وقت مکمل کی جب وہ میرے ساتھ حاملہ تھیں۔ اور سب سے پہلے پیدا ہونے کے ناطے، کبھی کبھی آپ کو ایک مثال قائم کرنے کی ذمہ داری اٹھانی پڑتی ہے. لہذا میں نے ہمیشہ جو کچھ بھی کیا ہے اس میں واقعی اچھا ہونے کی ضرورت محسوس کی ہے - مجھے لگتا ہے کہ یہ ان بلٹ ہے. 
اور میں ایک پرفیکشنسٹ ہوں، تقریبا پریشان کن طور پر۔ مجھے یاد ہے کہ میں نے اپنے پہلے فوٹو شوٹ کے دوران بہت گھبراہٹ محسوس کی تھی، اور میں تھوڑا سا پریشان تھا۔ میں روتے ہوئے گھر آیا کیونکہ اس نے مجھے پریشان کیا کہ میں نے اچھا کام نہیں کیا۔ لیکن وقت کے ساتھ اعتماد پیدا کیا جا سکتا ہے. مجھے یقین ہے کہ آپ اپنی ناکامیوں سے پہلے سے کہیں زیادہ سیکھتے ہیں - میرا منتر اپنی غلطیوں سے سیکھنا اور آگے بڑھنا ہے۔

کریتی اب کرینہ کپور اور تبو کے ساتھ اپنی اگلی فلم 'دی کریو' پر کام کر رہی ہیں۔ راجیش کرشنن کی ہدایت کاری میں بننے والی اور ریا کپور کی حمایت یافتہ فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے کریتی نے اسی انٹرویو میں کہا، 'میں فی الحال دی کریو کی شوٹنگ کر رہی ہوں، جو میرے لیے بہت دلچسپ پروجیکٹ ہے۔ میں دو حیرت انگیز خواتین اداکاروں کے ساتھ کام کر رہا ہوں ... ہم عام طور پر بہت سارے مرد اداکاروں کے ساتھ کام کرتے ہیں ، لیکن دو اہم خواتین کے ساتھ کام کرنا ایک خواب کی تعبیر ہے ، اور یہ بہت مزہ ہے۔


Previous Post Next Post

Contact Form