آسٹریلین اوپن 2023: نوواک جوکووچ نے اسٹیفانوس سیٹسپاس کو شکست دے کر فائنل میں جگہ بنا لی

 

نوواک جوکووچ نے اپنی تمام صلاحیتوں کو بروئے کار لاتے ہوئے ریکارڈ 10 واں آسٹریلین اوپن اور ریکارڈ 22 واں گرینڈ سلیم ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

سربیا کے جوکووچ نے دوسرے سیٹ میں مضبوط آغاز کیا اور 6-3، 7-6 (7-4)، 7-6 (7-5) سے فتح حاصل کی۔

رافیل نڈال کے ساتھ بڑی کامیابیوں میں برابری حاصل کرنے والے 35 سالہ کھلاڑی کی عالمی نمبر ایک رینکنگ میں واپسی ہوگی۔

یونان کے 24 سالہ سٹیسیپاس نے پہلی بار گرینڈ سلیم جیتنے کا انتظار جاری رکھا ہوا ہے۔

جوکووچ کا کہنا تھا کہ 'مجھے یہ کہنا ہے کہ یہ میری زندگی کا سب سے مشکل ٹورنامنٹ ہے جو میں نے حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے کھیلا ہے، گزشتہ سال نہیں بلکہ اس سال واپس آ رہا ہوں۔'

"میں اپنے آپ کو چٹکی دینے کی کوشش کرتا ہوں اور واقعی ان لمحات سے گزرنے کی کوشش کرتا ہوں. یہ ایک طویل سفر ہے. صرف ٹیم اور فیملی ہی جانتی ہے کہ پچھلے چار یا پانچ ہفتوں میں ہم پر کیا گزری ہے۔

میں یہ کہوں گا کہ ان حالات کو دیکھتے ہوئے یہ شاید میری زندگی کی سب سے بڑی فتح ہے۔


Previous Post Next Post

Contact Form