ناٹنگھم فاریسٹ منتقلی کی خبر: آندرے ایو سیزن کے اختتام تک شامل

 

ناٹنگھم فاریسٹ نے سیزن کے اختتام تک گھانا کے کپتان اور فری ایجنٹ آندرے ایو کے ساتھ معاہدہ کیا ہے۔

33 سالہ فارورڈ دو سال مشرق وسطیٰ کے کلب کے ساتھ گزارنے کے بعد قطری تنظیم السعد سے باہر ہونے کے بعد کسی کلب سے محروم تھے۔

جنوری کی ٹرانسفر ونڈو بند ہونے سے پہلے ایو نے فاریسٹ کے پریمیئر لیگ کے حریف ایورٹن کو مسترد کردیا۔

سوانسی اور ویسٹ ہیم کے سابق کھلاڑی پریمیئر لیگ میں واپسی کے بعد فاریسٹ کے 29 ویں کھلاڑی ہیں۔

"ناٹنگھم فاریسٹ کے لئے دستخط کرنا ایک بہت اچھا احساس ہے،" ایو نے کہا.

"میں جانتا ہوں کہ کلب کتنا بڑا ہے اور میں جانتا ہوں کہ کلب شہر اور فین بیس کے لئے کتنا معنی رکھتا ہے. جب بھی میں نے فاریسٹ اور سٹی گراؤنڈ میں کھیلا ہے تو یہ ہمیشہ مشکل رہا ہے اور مجھے اسٹیڈیم سے محبت ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اسٹیو کوپر وہ شخص ہے جو مجھے اچھی طرح جانتا ہے اور جانتا ہے کہ میرے ساتھ پچ کے اندر اور باہر کیسے کام کرنا ہے۔

"ہمارے درمیان ایک مضبوط رشتہ ہے، وہ ایک خاص کوچ اور ایک خاص انسان ہے اور ایک ایسا شخص ہے جس کی میں واقعی تلاش کرتا ہوں."

ایو، جن کے کیریئر کا آغاز مارسیل میں ہوا تھا، نے ہیمرز کے ساتھ اپنے دو سال کے قیام کے دوران سوانسی کے ساتھ دو اسپیل کیے۔


Previous Post Next Post

Contact Form