ٹام کرن: سرے اور انگلینڈ کے آل راؤنڈر نے ریڈ بال کرکٹ سے وقفہ لے لیا

 

سرے اور انگلینڈ کے آل راؤنڈر ٹام کرن نے اپنی جسمانی اور ذہنی صحت کو ترجیح دینے کے لیے ریڈ بال کرکٹ سے وقفہ لینے کا فیصلہ کیا ہے۔

انگلینڈ کی جانب سے دو ٹیسٹ کھیلنے والے 27 سالہ کھلاڑی اپنی محدود اوورز کی مصروفیات پر توجہ مرکوز کریں گے کیونکہ انہیں کئی بار چوٹیں لگی ہیں۔

کرن اس وقت انٹرنیشنل لیگ ٹی 20 میں ڈیزرٹ وائپرز کی جانب سے کھیل رہے ہیں۔

انہوں نے دی ہنڈریڈ میں اوول انوینسیبلز کے لئے بھی کھیلا ہے اور انگلینڈ کے لئے 58 ایک روزہ اور ٹی ٹوئنٹی میچ جیتے ہیں۔

انہوں نے آخری بار کاؤنٹی چیمپیئن شپ ستمبر 2022 میں لنکاشائر کے خلاف کھیلی تھی اور اس سے قبل سیزن میں انہوں نے نارتھمپٹن شائر کے خلاف صرف 85 گیندوں پر اپنی پہلی فرسٹ کلاس سنچری بنائی تھی۔

انہوں نے جنوری 2018 کے بعد سے کوئی ٹیسٹ نہیں کھیلا ہے جب انہوں نے 39 اور ناٹ آؤٹ 23 رنز بنانے کے ساتھ ساتھ ایک وکٹ بھی حاصل کی تھی - جب آسٹریلیا نے سڈنی میں انگلینڈ کو ایک اننگز اور 123 رنز سے شکست دی تھی۔

''پچھلے کچھ سال میرے لیے آسان نہیں رہے۔ آل راؤنڈر سیم کے بھائی کرن نے سرے کی ویب سائٹ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ میرے پاس کافی وقت ہے اور یہ ایسا فیصلہ نہیں ہے جسے میں نے ہلکے سے لیا ہو۔

"مجھے نہیں لگتا کہ زندگی میں کچھ انتخاب آپ کبھی بھی 100٪ یقینی ہوں گے اور یہ یقینی طور پر ان میں سے ایک ہے. لیکن جہاں میں اس وقت خود کو پاتا ہوں، مجھے لگتا ہے کہ یہ میرے جسم اور میری ذہنی صحت کے لئے صحیح فیصلہ ہے.


Previous Post Next Post

Contact Form