اینڈریو ٹیٹ پرتشدد تھا لیکن مجھے اپنی مرضی کے خلاف کبھی مجبور نہیں کیا گیا، سابق گرل فرینڈ

 

ایک برطانوی خاتون نے بی بی سی کو بتایا ہے کہ وہ سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والے متنازع ہ اینڈریو ٹیٹ کے ساتھ تعلقات میں تھیں، جس کے بعد وہ کنٹرول اور پرتشدد ہونے سے پہلے انہیں اپنی ویب کیم کمپنی کے لیے کام کرنے کی ترغیب دیتے تھے۔

"یہ بہت مشکل ہے کیونکہ میں ایک مظلوم کی طرح محسوس نہیں کرتا - میں نے جو بھی انتخاب کیے وہ میری [اپنی] مرضی سے تھے۔ اس نے مجھے ایک بیگ میں بند نہیں کیا، مجھے لاری کے پیچھے پھینک دیا اور مجھے وہاں لے گیا،'' سوفی کہتی ہیں۔

''لیکن وہ جانتا تھا کہ وہ کیا کر رہا تھا۔ جذباتی یا نفسیاتی ہیرا پھیری کس مرحلے پر کچھ کرنے پر مجبور ہونے میں بدل جاتی ہے؟

اینڈریو ٹیٹ اور اس کا بھائی ٹرسٹن رومانیہ میں زیر حراست ہیں جبکہ پولیس ریپ اور اسمگلنگ کے الزامات کی تحقیقات کر رہی ہے۔

استغاثہ کا الزام ہے کہ دونوں نے متاثرین کو دھوکہ دے کر بھرتی کیا اور جھوٹا دعویٰ کیا کہ وہ تعلقات قائم کرنا چاہتے ہیں جسے پولیس نے 'لوور بوائے طریقہ کار' کا نام دیا ہے۔ اس کے بعد متاثرین کو ان کے بالغ تفریحی چیٹ رومز میں کام کرنے پر مجبور کیا گیا یا ہیرا پھیری کی گئی۔
سوفی، اس کا اصل نام نہیں، کہتی ہے کہ بالکل ایسا ہی اس کے ساتھ ہوا تھا۔ اب وہ استغاثہ کی تحقیقات میں مدد کر رہی ہیں۔

انہوں نے بی بی سی ریڈیو 4 کے پروگرام فائل آن 4 کو بتایا کہ ٹیٹ نے فیس بک پر ان سے 'بالکل نیلے رنگ سے باہر' رابطہ کیا اور وہ بہت دلکش تھیں۔

وہ بتاتی ہیں کہ 'وہ مجھے یہ یقین دلانے کے لیے لالچ دے رہے تھے کہ وہ کوئی ایسا شخص ہے جس پر میں بھروسہ کر سکتی ہوں اور وہ شخص جو واقعی میرے ساتھ تعلق قائم کرنا چاہتا ہے۔

وہ کہتی ہیں کہ ان کے تبادلے عام تھے کہ لوگ بغیر کسی سرخ جھنڈے کے ایک دوسرے کو جانتے تھے۔ اس سے آن لائن بات کرنے کے بعد وہ رومانیہ کے دارالحکومت بخارسٹ میں اس کے گھر جانے پر راضی ہوگئی۔

وہ بتاتی ہیں کہ 'میں اپنی زندگی کے ایک ایسے مرحلے پر تھی جہاں ہر چیز تھوڑی بورنگ اور قدرے بے حس محسوس ہوتی تھی اور ایڈونچر کا یہ خیال صرف پرکشش لگ رہا تھا۔

جیسے جیسے ان کے تعلقات میں اضافہ ہوا ، سوفی باقاعدگی سے رومانیہ میں ٹیٹ کا دورہ کرتی تھی۔ اس نے اسے بتایا کہ وہ اسے اپنی گرل فرینڈ بنانا چاہتا ہے ، لیکن جلد ہی اس نے اس کے لئے کام کرنے کے لئے کہنا شروع کردیا۔
"اس نے مجھ سے کئی بار کہا تھا، 'آپ کو یہ کرنا چاہئے، آپ کو خوش قسمتی حاصل ہوگی، لیکن اگر آپ ایسا نہیں کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ایسا کرنے کی ضرورت نہیں ہے. میں کافی پیسے کماتی ہوں،'' سوفی کہتی ہیں۔

''لیکن وہ ہمیشہ مجھے یاد دلاتا تھا کہ آپشن موجود ہے اور اس میں آگے بڑھا، 'اگر تم مجھ سے محبت کرتے ہو، تو تم یہ کرو گے۔ اگر آپ کو میری پرواہ ہے، تو آپ یہ کریں گے ... ہم یہ سب پیسہ کما سکتے ہیں.' اور وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ، بس مجھ پر ہاتھ پھیرتے ہوئے، آخر کار اس نے مجھے یہ سوچنے پر مجبور کیا، 'شاید وہ صحیح ہے، شاید مجھے یہ کرنا چاہیے'۔


Previous Post Next Post

Contact Form