روبوٹکسی ٹیکنالوجی بہتر ہوتی ہے لیکن کیا وہ پیسہ کما سکتے ہیں؟

 

سان فرانسسکو کی ایک پرسکون رہائشی سڑک پر آدھی رات ہو چکی ہے اور میں نے ابھی ایک ٹیکسی چھوڑی ہے اور مجھے لگا کہ میں نے دروازہ ٹھیک سے بند نہیں کیا۔

عام طور پر میں فکر نہیں کروں گا، لیکن یہ ایک عام سواری نہیں ہے. یہ ایک کروز روبوٹ ہے جس کا دروازہ بند کرنے کے لئے کوئی انسانی ڈرائیور نہیں ہے۔

میں چیک کرنے کے لئے واپس جاتا ہوں اور یقینی طور پر، یہ ایک کمزور دھکا تھا. ایک انسانی آواز اسپیکر پر پائپ کرتی ہے جو سب کچھ ٹھیک ہے کی جانچ کرتی ہے۔ میں دروازے کے بارے میں معافی مانگتا ہوں، لیکن میں اسے دباتا بھی ہوں. اگر میں واپس نہ آتا تو کیا ہوتا؟ ہم اس کا خیال رکھیں گے، وہ مجھے یقین دلاتی ہیں۔

عوام کے لئے کھلی ڈرائیور لیس روبوٹایکسی خدمات اب سان فرانسسکو کی گنجان گلیوں میں کام کرتی ہیں ، اگرچہ محدود شکل میں۔

جی ایم کے ماتحت ادارے کروز کا مقابلہ گوگل کی پیرنٹ کمپنی الفابیٹ کی ملکیت ویمو سے ہے۔ کروز نے گزشتہ جون میں کرایہ لینا شروع کیا تھا اور اوبر یا لیفٹ سے تھوڑا کم کرایہ لیتا ہے۔

میں دونوں کمپنیوں کی گاڑیوں میں سان فرانسسکو کو پار کرتا ہوں، اسٹیئرنگ پہیے ڈرائیور کی خالی نشستوں کے سامنے خود ہی چلتے ہیں، جو مصنوعی ذہانت کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہے جو کیمرے، لیڈار اور ریڈار سسٹم سے ڈیٹا استعمال کرتا ہے.

سواری زیادہ تر ہموار ہوتی ہے اور کاریں سائیکل سواروں اور پیدل چلنے والوں کا احترام کرتی ہیں۔ ڈرائیونگ بعض اوقات میرے مقابلے میں زیادہ اور کم محتاط لگ سکتی ہے۔ کچھ راستے غیر معمولی طور پر چکر دار ہیں۔

لوگ گپ شپ کرنے، تصاویر کھینچنے اور بات چیت کرنے کے لئے رک جاتے ہیں - ٹیکنالوجی کی جدت کی یاد دلاتا ہے۔


Previous Post Next Post

Contact Form