اداکارہ غنا علی نے پہلے سے شادی شدہ شخص سے دوسری بیوی کے طور پر شادی کرکے پابندی توڑ دی

 

گھانا علی ایک باصلاحیت اور حیرت انگیز پاکستانی اداکارہ ہیں جو متعدد ٹی وی ڈراموں اور فلموں میں اپنے کام کے لئے جانی جاتی ہیں اور انسٹاگرام پر ان کے مداحوں کی ایک بڑی تعداد موجود ہے۔

وہ دو خوبصورت بچوں کے ساتھ خوشی سے شادی شدہ ہے.

تاہم، پہلے سے شادی شدہ شخص سے شادی کرنے کے ان کے فیصلے کو عوام کی جانب سے سخت تنقید کا سامنا کرنا پڑا ہے، جس میں گھر کو تباہ کرنے کے الزامات عائد کیے گئے ہیں۔ اس کے باوجود، گھانا علی منفی تبصروں سے بے پرواہ رہتی ہیں اور ٹرولز کو متاثر کرنے سے انکار کرتی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ 'میرے شوہر بہت مہذب انسان ہیں، میں چاہتی ہوں کہ میری بیٹی کو ان جیسا شوہر ملے، ویسے میں اپنے شوہر سے شادی کے بعد کسی نہ کسی طرح تنازعے کے لیے تیار تھی، مجھے معلوم تھا کہ یہ آئے گا، میں جانتی تھی کہ یہ منصوبہ بندی کی گئی تھی اور یہ ہونا تھا، میرے شوہر کی پہلی بیوی میرے اور میرے شوہر کے بارے میں سب کچھ جانتی تھی۔  اسے پہلے بھی بتایا گیا تھا، مجھے نہیں معلوم کہ اس کی ذاتی وجوہات کیا تھیں، جو کچھ بھی ہوا اس پر میں حیران تھا۔ مجھے بتایا گیا کہ اس نے خودکشی بھی کی ہے، میرا مطلب ہے کہ یہ بہت مشکل تھا، میں جانتا ہوں کہ یہ اس کے لئے ایک مشکل وقت تھا. 


Previous Post Next Post

Contact Form