'ہاؤس آف دی ڈریگن' کی 2024 کے موسم گرما میں واپسی کا امکان - اس کے علاوہ ایچ بی او باس 'جانشینی' اسپن آف اوڈز اور کلنگ 'ٹرو بلڈ' ری بوٹ پر

 


وقت آنے سے پہلے کوئی ڈریگن نہیں ہوگا۔ 'گیم آف تھرونز' کے پریکوئل 'ہاؤس آف دی ڈریگن' کے سیزن 2 کی تیاری کے آغاز کے ساتھ ہی ایچ بی او اور ایچ بی او میکس کے کنٹینٹ سی ای او کیسی بلوئس نے تصدیق کی ہے کہ 2024 میں ہٹ سیریز کی واپسی کا 'اچھا اندازہ' ہے۔

لیکن، یہاں ایک اشارہ ہے: بلوئس کا یہ بھی کہنا ہے کہ یہ "ایک اچھا اندازہ" ہے کہ یہ شو 2024 کے ایمی سیزن (جو 31 مئی، 2024 کو اپنی اہلیت کی مدت ختم کرتا ہے) کے لئے اہل نہیں ہوگا - لہذا 2024 کے موسم گرما میں ممکنہ واپسی کی توقع ہے.

کیا بلوئس ایک وقت میں ایک "تھرونز" سیریز پر توجہ مرکوز کر رہا ہے؟

وہ کہتے ہیں کہ 'میرا فلسفہ یہ ہے کہ ایک اچھا اسکرپٹ پہلی ترجیح ہے۔ انہوں نے کہا، 'میں سال میں ایک، سال میں دو کی خواہش کی بنیاد پر ایسا نہیں کر رہا ہوں۔ میں اسے اسکرپٹ کی بنیاد پر کرنا چاہتا ہوں جس کے بارے میں ہم پرجوش ہیں۔

لیکن کیا حتمی منصوبہ یہ ہوگا کہ ان خلا سے بچنے کے لئے "تھرونز" سیریز کا ایک مستقل سلسلہ جاری رہے؟

لیکن کیا حتمی منصوبہ یہ ہوگا کہ ان خلا سے بچنے کے لئے "تھرونز" سیریز کا ایک مستقل سلسلہ جاری رہے؟

بلوئس کا کہنا ہے کہ 'گیم آف تھرونز' کے بعد 'ہاؤس آف دی ڈریگن' حاصل کرنا یاد رکھیں، ہم نے بہت سارے شوز تیار کیے، ایک پائلٹ کی شوٹنگ کی، اسکرپٹس کا ایک گروپ تیار کیا اور ہمیں 'ہاؤس آف دی ڈریگن' ملا۔ ''دوبارہ ایسا کرنے کے لیے اتنی ہی محنت درکار ہوگی۔ آپ کو بہت سی چیزیں تیار کرنی ہوں گی، چیزوں کی کوشش کریں. آپ کبھی نہیں جانتے کہ کیا کام کرنے جا رہا ہے. لہذا ہم فی الحال ایسا کر رہے ہیں. میں کسی بھی طرح کے شوز کے خلاف نہیں ہوں۔ شاید اس بات کی ایک فطری حد ہے کہ کتنے مداح چاہتے ہیں، لیکن جب تک ہم اسکرپٹ اور سیریز کے امکانات کے بارے میں واقعی اچھا محسوس کرتے ہیں تب تک میں کسی کے لئے بھی تیار ہوں۔


Previous Post Next Post

Contact Form