چودھری وجاہت کا پرویز الٰہی کو چھوڑ کر شجاعت گروپ میں دوبارہ شامل ہونے کا فیصلہ

 

لاہور:(پاک آنلائن نیوز) چوہدری وجاہت حسین نے چوہدری پرویز الٰہی سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے پاکستان مسلم لیگ (ق) کے چوہدری شجاعت گروپ میں دوبارہ شمولیت کا فیصلہ کرلیا۔



چودھری وجاہت کا پرویز الٰہی کو چھوڑ کر شجاعت گروپ میں دوبارہ شامل ہونے کا فیصلہ

مجھے نہیں لگتا کہ میں جو کہتا ہوں اس کے بعد کسی اور کو بات کرنی چاہیے

وجاہت حسین نے کہا کہ میرا پی ٹی آئی سے اب کوئی تعلق نہیں ہے۔

انہوں نے فوجی تنصیبات پر حملوں کی شدید مذمت کی

لاہور:(پاک آنلائن نیوز) چوہدری وجاہت حسین نے چوہدری پرویز الٰہی سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے پاکستان مسلم لیگ (ق) کے چوہدری شجاعت گروپ میں دوبارہ شمولیت کا فیصلہ کرلیا۔


''مجھے نہیں لگتا کہ میں جو کہتا ہوں اس کے بعد کسی اور کو بات کرنی چاہیے۔ چوہدری وجاہت حسین کا کہنا تھا کہ میرا اب پی ٹی آئی سے کوئی تعلق نہیں، شاید دراڑیں ڈالنے والے انہیں ٹھیک کر رہے تھے۔


انہوں نے کہا کہ چودھری شجاعت ان کے بڑے بھائی اور والد کی طرح ہیں۔

''اگر کسی کو میرے الفاظ سے تکلیف پہنچتی ہے، تو میں اپنے الفاظ واپس لیتا ہوں۔ میری دعا ہے کہ مستقبل قریب میں پورا خاندان دوبارہ مل جائے۔ انہوں نے کہا کہ پورا پاکستان 9 مئی کے واقعے کی مذمت کر رہا ہے۔


سینئر سیاستدان اور شجاعت حسین کے بھائی نے کہا کہ وقت نے ثابت کردیا ہے کہ کیے گئے فیصلے غلط تھے۔ انہوں نے کہا کہ توقع ہے کہ چوہدری شجاعت وطن واپس آنے والوں کا خیرمقدم کریں گے۔

انہوں نے فوجی اور سویلین تنصیبات پر حملوں کی شدید مذمت کی۔


چوہدری شافع نے کہا کہ شروع سے ہی ان کی رائے تھی کہ پورے خاندان کو مل کر سیاست میں کام کرنا چاہیے۔

Previous Post Next Post

Contact Form